Aflevering keuken
Prijs

Franken

Vanaf het moment van uitzoeken tot bestellen hebben ze alle tijd genomen voor ons.
Afspraak maken voor het bestellen ging vrij makkelijk.
Na bestellen alle nodige informatie op tijd gekregen waardoor het voorbereidend werk goed verliep.
Vanwege Covid-19 crisis kon de keuken niet geleverd worden en is er een noodkeuken geleverd.
Ook dit ging volgens afspraak.
Uiteindelijk toch de nieuwe keuken geleverd en geplaatst door SK.
Dit verliep helemaal volgens afspraak. Monteur was zeer nauwkeurig met het plaatsen. Leek wel of het zijn eigen keuken was die geplaatst werd. Ook tijdens installatie werd er keurig gecommuniceerd als er een "probleem" opdook. Deze "problemen" werden zeer goed en vakkundig opgelost.
Na installatie werd alles met ons nagelopen zodat wij precies alles naar wens hebben opgeleverd gekregen.
Alles bij elkaar genomen hebben wij nu een keuken die naar tevredenheid is, ondanks de latere levering dan in eerste instantie was afgesproken. Hier kon SK niets aan doen maar werd in deze periode wel veel gecommuniceerd wat de stand van zaken was. Dit was voor ons een hele grote plus!
Conclusie: Een zekere aanrader om eens bij SK een gedegen offerte te laten maken.

Score voor Superkeukens: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja