Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs

anoniem

In januari een keuken besteld bij SK. We zijn heel erg vriendelijk geholpen en er werd alle tijd aan besteed.Maar toen....
Er werden fouten gemaakt in de order en er werden apparaten en onderdelen zonder overleg gewijzigd.
Bij levering kwamen we daar achter. Contact hierover opgenomen maar er werd doodleuk verteld dat wij hiervoor getekend hadden, dus er was niks meer aan te doen. Tevens waren er allerlei gebreken aan de electrische apparatuur. Vervolgens 2 weken later begeeft de kookplaat het. Contact hierover opgenomen met SK. Er wordt een nieuwe besteld, maar ik krijg al snel te horen dat die niet leverbaar is ivm de corona crisis, begrijpelijk. Ik had nu wel een oplossing verwacht van SK. Maar helaas, ze kunnen niks voor ons doen, geen enkele oplossing wordt aangeboden.16 dagen later ben ik Uiteindelijk boos en zonder afspraak daar heen gegaan en een oplossing geƫist. Nu kon er ineens een vervangende kookplaat uit het magazijn gehaald worden, als noodoplossing.
Alsnog aangehaald dat ik het er niet mee eens ben hoe dingen zonder overleg door hun veranderd zijn. Maar werd gelijk in de wind geslagen, want we hadden getekend. Later nog met klanten service gebeld maar werd daar erg onbeschoft geholpen en heb uiteindelijk erg boos de hoorn erop gegooid. Dus mensen, let op!!! Met bestellen is er niks mis maar controleer heel erg goed de orders die je krijgt want terugdraaien, ook al zit de fout bij hun, dat wordt niet gedaan.

Klantvriendelijk bij bestelling

Problemen oplossen en dan ook vriendelijk blijven

Reactie Superkeukens:

Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor uw review. Uiteraard betreuren wij het ten zeerste dat uw ervaring met Superkeukens niet positief is. Er staat in uw review niet vermeld bij welke vestiging de keuken is aangeschaft. Kunt u dit aan ons doorgeven via info@superkeukens.nl? Wij komen graag met u in contact.
Met vriendelijke groeten,
Superkeukens

Score voor Superkeukens: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Geslacht: Zeg ik liever niet