Aflevering keuken
Prijs

Bij binnenkomst van de winkel gaf ons al een goed gevoel zeer vriendelijk en niet opdringend. We zijn zelf nog een keer terug gekomen om dat we nog een wat vragen hadden voor dat we de keuken wilde bestellen. Ze namen echt de tijd voor ons daar is niks op aan te merken maar de levering keuken viel ons erg tegen we hebben er zelf voor gekozen om de keuken zelf te monteren. Zo heeft het erg lang geduurd voor dat er een afspraak gemaakt kon worden over de datum van levering. De datum van de levering was nog niet bekent. Bel je voor eenafspraak krijg je te horen dat hun de planning nog niet klaar hadden geen goed tijdsbestek van datum en tijd afspraken zo heb je per telefoon afgesproken dat ze in begin de middag leveren en krijg per mail een andere bevesing van einde middag op de dag van levering wordt je door de shouver op geselt of ze eerder konden komen dan volgens afspraak. Bij levering ging het al mis ze zetten je keuken in dozen neer maar uitpakken en controleren of er geen beschavingen waren deden ze niet wij zagen al dat de dozen aan de buitenkant beschadicht waren met het transport van fabriek tot levering keuken Bij de klant. Met het uitpakken van de onderdelen van de keuken kwamen er al snel achter dat er schaden was opgetreden kapotte en ontzetten kast tip maak met het openmaken van de dozen een filmpje zo dat je bewijs hebt dat niet de klant vrandwoorlijk is voor de schade aan de kastjes maar superkeukens dit hebben we vooraf gelukkig wel gedaan met het uitpakken van de keuken tot asn het monteren van de keuken een filmpje gemaakt bij elk deel wat we uitpakte.zo zijn we er achter gekomen dat de over al gelijk een mankement heeft dit conseneerde we pas Bij het uitproberen van de oven er bleek een een ratel in de oven te zitten met het gebruik van de keuken en je moet zelf maar contact op nemen met de leverancier van de apparaten in zo als AEG terwel dit stukje bij superkeukens licht en niet bij de klant laat zich de wensen over en leggen ze het probleem neer Bij de klant erg in te vreden van wAt zij aanbieden als klantenservice na de klant toe

Score voor Superkeukens: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Geslacht: vrouw