Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Marc Foolen

Zeer prettig en professioneel! Vanaf het eerste moment dat de vertegenwoordiger zonnepanelen specialist bij ons kennis maakte voor een vrijblijvende offerte was er een goed gevoel. Belangrijk voor mij in deze fase was dat mijn enthousiasme getemperd werd om “zoveel mogelijk” panelen te leggen. Er was een advies dat veilig en verantwoord was, met een voor ons zo gunstig mogelijk aantal panelen en met de gedachtengang dat het ook vanuit kosten technisch oogpunt ook nog rendabel en realistisch was. Dat alles voor top materiaal en een goede scherpe prijs conform de markt! Kortom niet een verkoper die enkel oog heeft voor winstbejag voor de “baas” en zichzelf. De offerte was er snel en duidelijk voorzien van alle ins en outs, te gebruiken materialen en naslagwerk over de materialen! Het straalde kwaliteit en professionalisme uit. Vervolgens ruim op tijd een mail ontvangen (4 weken vooraf) van de geplande opleverdag, tijd en zaken waar rekening mee diende te worden gehouden. De tussentijdse vragen die in mij op kwamen werden snel en naar tevredenheid door de vertegenwoordiger beantwoord. Op de dag van oplevering was de vakkundige elektricien smorgens op tijd aanwezig om de meterkast te vervangen en de leidingen ( keurig en netjes weggewerkt!) en overige binnenshuis apparatuur te plaatsen. Hij trof ook alvast de voorbereiding zodat de panelenploeg de bedrading tzt meteen naar binnen kan brengen. Na de middag kwam de panelenploeg en ondanks dat ik mij ongerust maakte of het allemaal wel af zou komen gezien de complexe situatie van ons systeem werd het toch snel en netjes uitgevoerd. Je kan beter niet kijken als je zelf last van hoogtevrees hebt, ga er gewoon van uit dat het goed komt want dat is zo. De kleine onverwachte, niet voorziene probleempjes werden snel en vakkundig opgelost. O.a. schoorsteen ontluchtingspijp vervangen door ontluchtingsdakpan. Uiteindelijk was er nog een laatste check door de voorman zowel binnen als buiten op het dak en toen ging het systeem on air! Het ziet er by the way zeer sjiek en mooi uit, esthetisch verantwoord voor de mede straatbewoners. Aangezien de zon volle bak scheen was het gaaf te zien dat we meteen energie terug leverden! De app zou 10 dagen kunnen duren maar die had ik al de volgende dag via de mail, de installatie daarvan was duidelijk en makkelijk. Super leuk om meteen inzicht te hebben in je systeem en de opbrengst daarvan. Twee dagen later was er het alter sales gesprek en daarin kon ik al mijn op of aanmerkingen kwijt. Fijn te horen was dat je idd zelf niet veel hoeft te doen qua regelen belasting teruggave, inlichten energie maatschappij etc. Het word allemaal geregeld. Na deze lange review wil ik zeggen dat ik tot op dit moment zeer tevreden ben over het gehele traject en Sunneroo! Enkel de vele komende jaren zullen moeten uitwijzen of dat zo blijft als er onvoorziene problemen opdoemen. Ik ga er van uit dat er dan ook snel antwoord is, en het als dat noodzakelijk is netjes wordt opgelost! Voor nu kan ik alleen maar Sunneroo aanprijzen!

Score voor Sunneroo: 4.5/5
Zou u Sunneroo aanbevelen bij uw kennissen? Ja