Esther

Helaas ben ik het eens met de reacties van Michael, Martijn en Vincent hiervoor. Wij wachten ook al sinds vorig jaar maart 2022 op de zonnepanelen. Inmiddels kunnen de Enphase micro omvormers geleverd worden maar nu schijnt er geen personeel te zijn in de randstad/midden van het land… Dit lijkt mij in te plannen/weg te zetten in de tijd. Als daar zicht op is, is het beter een late datum te communiceren dan niets. Dit laat ook zien of er überhaupt wel aan de opdracht wordt gewerkt, want dat idee krijg je niet als je meerdere keren geen of moeilijk contact krijgt, Sungevity in algemene termen blijft reageren en helaas maar niet concreet wordt. Ik vind het jammer want ik kwam bij Sungevity door een tip van een collega. Tijdens het verkoopproces en eerste afspraak was het contact goed en kwam Sungevity professioneel over. De drie mensen waar we toen contact mee hadden werken niet meer bij Sungevity. Hopelijk is Sungevity in staat om de professionele houding weer op te pakken al is het alleen maar door een goede communicatie. Met vriendelijke groet, Esther

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Esther,
Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het klopt dat er punten zijn waarin we ons kunnen verbeteren. We werken er met z`n allen hard aan om naar oplossingen te zoeken om u en anderen zo snel mogelijk verder te helpen.
Steven van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 1/5