Erik Gennissen

Wat een aanfluiting en wat een enorm slechte service. Op 17/12/2021 zou de installatie plaats vinden. Vandaag op 30/6 wordt de installatie voor 1/7 voor de 4e keer geannuleerd. Nu weer een andere reden (2x ziek, 1x slechte schouw en nu materiaal bij een andere klant gebruikt). Ik snap de drukte en leverantieproblemen maar dit slaat werkelijk alles. Waar ik nog het meeste moeite mee heb is dat je een nummer blijft, dat je niet in contact komt en elke keer op de lange baan geschoven wordt. Hierdoor lijkt het erop dat er geen enkele moeite wordt gedaan om het alsnog snel te regelen/organiseren om zodoende het leed van het wachten nog enigszins te compenseren.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Erik,
Het spijt ons heel erg dat de installatie zo enorm moeizaam verloopt. Helaas kunnen wij u niet anders berichten dan dat er problemen zijn met de levering van materiaal. Er zijn wereldwijde tekorten aan bepaalde onderdelen voor de productie van zonnepanelen, vertragingen in de toeleveringsketen en tekorten aan personeel. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.
Steven van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 0.5/5