Petra Alphenaar

Ik kreeg een mail dat mijn systeem offline stond en een korte uitleg hoe ik mijn systeem kon resetten.
Het was zo een beknopte uitleg (zonder foto's etc) dat ik er niet uit kwam. 4x geprobeerd te bellen, 20 minuten in de wacht en dan word je eruit gegooid. 5de keer was het raak en had ik iemand aan de lijn. Deze mevrouw luisterde maar wist volgens mij niet eens waar ik het over had. Niemand van de technische dienst te bereiken natuurlijk. Ze zou een bericht sturen en ik zou terug gebeld worden. Dit is tot op heden niet gebeurt. Ik ga maar weer in de wacht staan. Zucht***
Via mail wel te bereiken, echter iedere keer 24 uur wachten op reactie.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Petra, bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u in de wacht heeft moeten staan, dat is niet fijn. Excuses daarvoor. Op dit moment is het erg druk, waardoor het wat langer kan duren voordat u geholpen wordt. Gelukkig heb ik u kunnen spreken en werkt uw systeem als een zonnetje. We zullen voor de GPRS meter een vervolgafspraak maken zodat u alles kunt monitoren. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 0.5/5