Gerda Klokke

Nadat we bij Warmtestore samen met Jacolien een mooie elektrische haard (Dimplex Cassette 500 R opti-myst) hadden uitgezocht en er een strakke ombouw bij was ontworpen kwam nog de belangrijke vraag: wat moet de kleur van de ombouw worden.
En dat is het fijne van dit bedrijf, ze werken samen met Studio3xs waardoor er meteen gekeken kon worden welk materiaal en kleur in onze woning zou passen. Uiteindelijk kozen we na rijp beraad met Jacolien voor Novacolor Animamundi AMS. Het lijkt een soort uitgewassen beton met een zachte parelmoerglans en een subtiele structuur. Wij kozen gezien de kleuren in ons appartement voor grijs. Nadat de ombouw met haard geplaatst waren kwam er nog het spannende moment of onze keuze voor de Animamunda de juiste was. De medewerker van Studio 3xs ging aan de slag en met mooie zwierige streken kwam de zachte betonlook te voorschijn. Een schot in de roos, de kers op de taart. Het overtrof onze verwachtingen. Wat heeft dit bedrijf ons goede adviezen gegeven. dank jullie wel.

Score voor Studio3xs: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 67