Openingstijden
Yoga Studio, aanbod en docenten
Faciliteiten

Slecht

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Het ontvangst bij de balie

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Ik heb gekozen om niet permanent lid te worden, omdat de begeleiding ondermaats is. Ik had een afspraak om een persoonlijk trainingsschema te laten maken omdat ik goed wou beginnen na mijn zwangerschap. Het resultaat was een standaard schema waarbij ik alle apparaten 12x3 bij langs moest en daarnaast 5 verschillende oefeningen voor buikspieren. Dit is echt alles behalve een passend schema voor na een bevalling. Er is geen rekening gehouden met bekkenbodemspieren en het rustig opbouwen van buikspieren en dergelijke, terwijl ik specifiek gevraagd heb om een passend schema. De standaard had ik zelf ook kunnen bedenken. Ik vind de begeleiding in schril contrast staan met de ontvangst die ik kreeg toen ik aangaf bij jullie te willen gaan sporten. De teleurstelling van het schema heeft me doen besluiten ergens anders te gaan sporten.

Reactie Studio Perfect:

Wat ontzettend spijtig dat jij deze ervaring hebt, een ervaring waarvan onze doelstelling is dat deze positief is. Wij gaan dit direct evalueren en intern bespreken. Om te bewijzen dat het ons ernst is bieden wij je graag een compensatie aan. Aangezien jij anoniem hebt gereageerd kunnen wij je helaas niet bereiken. Bedankt voor jouw feedback, van fouten leren wij en kunnen dankzij gasten zoals jij onze service en dienstverlening nog veel beter maken

Score voor Studio Perfect: 1/5
Beveel jij Studio Perfect aan anderen aan? Nee