C

Twee dingen gekocht (in aparte bestellingen): een puzzel en een softcover boek. Beiden extra betaald met spoedlevering, beiden zouden zaterdag 7 mei geleverd worden. Nu is spoedlevering geen levergarantie natuurlijk, maar vervolgens werden ze wel allebei als brievenbuspost verstuurd. Het boek kwam gelukkig wel op tijd, maar de puzzel liet op zich wachten. En omdat het brievenbuspost is, wordt dit natuurlijk op zondag en maandag ook niet geleverd. Uiteindelijk kreeg ik woensdag pas het pakketje in mijn bus. Het zal natuurlijk ook deels aan PostNL gelegen hebben, maar wel jammer voor iets waarvan je extra betaalt zodat het "spoed" heeft!

Verder zag het er allemaal wel prachtig uit en is de prijs-kwaliteitverhouding wel echt heel goed. Zeker aanrader, maar bestel wel op tijd ;)

Goede kwaliteit, duidelijke website.

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven. Wat jammer om te lezen dat uw order later dan verwacht is aangekomen. Wel blij om te horen dat u ons aanraadt!
Ik kom graag via het bij ons bekende mail adres met u in contact om samen te kijken naar uw order en verzending.
U kunt vandaag een mailtje van mij verwachten.
Fijne middag gewenst
Team Studentendrukwerk