Reviews

9.6 / 10
261 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

T. Ridder

1/10

Slecht. Bestellen gaat prima, maar als je dan naderhand een klacht hebt word je niet (naar behoren) geholpen.

Reactie Store of Daydreams:

Helaas hebben wij uw klacht niet binnen 48uur weten te beantwoorden omdat wij vanwege ziekte helaas onverwachts de winkel tijdelijk moesten sluiten. Wij hebben de oplossing voor uw klacht en zullen u per mail hierover informeren. Onze excuses voor de vertraagde reactie hierover.


Score voor Store of Daydreams: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 44
Grocery food box