Los van het feit dat het apparaat veel te duur is, maakt hij ook veel te veel herrie.
Hij zuigt absoluut goed, daar kan ik niets over zeggen maar dat mag dan ook wel voor deze prijs!
Maar de service en onderhoud zijn ver onder de gordel. Je wordt keer op keer besodemieterd met goedkope en exclusieve aanbiedingen voor onderhoudsbeurten die zo mega goedkoop zijn, maar iedere monteur begint al met het feit dat zij sowieso altijd onderdelen moeten vernieuwen. En dan ook voor de hoofdprijs en op de specifieke Kirby manier. Eerst de motor helemaal open maken en op tafel leggen en dan zeggen dat als je het niet doet dat ze dan ineens die jarenlange garantie niet meer kunnen garanderen. Echt ik ben hier na heel wat jaren zo mega klaar mee, het is gewoon mens-onterend hoe je door Kirby wordt behandeld!!!!

Reactie Stofzuigeronline:

Zoals besproken betreft het hier gelukkig niet ons bedrijf. Gebleken is dat een officiële Kirby dealer middels een "lok prijsje" (lees: een telefonisch aangeboden goedkope servicebeurt) bij u is binnengekomen en middels allerlei verkoop trucjes u een nieuwe Kirby en een hoge reparatie rekening probeerde aan te smeren. Dit is ons bekend. Wij krijgen hier wel vaker klachten over. Ons advies is dan ook om niet in te gaan op bellende aanbieders van goedkope servicebeurten. Houdt u er tevens rekening mee dat als u zaken doet met een officiële Kirby dealer, dat zij verkooptargets hebben!! Zij zullen u keer op keer proberen een nieuwe Kirby te verkopen!

Score voor Stofzuigeronline: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: