Helaas geen positieve reactie. Ik had verwacht één lap (verduisterende) stof van 5 meter te ontvangen, ik kreeg echter 5 lappen stof van 1 meter lengte. Het leken wel restjes, met allemaal rafels eraan en geen mooie randen. Dit viel erg tegen. We hebben de randen eerst netjes moeten maken, vervolgens dit zelf aan elkaar moeten naaien om er een geheel van te maken. Erg jammer dat niet duidelijk op de site staat aangegeven dat de stof per meter wordt afgeknipt, anders had ik het hier niet besteld.

Reactie Stofnodig.nl:

Beste Jarka,
Jammer dat u ontevreden bent over uw bestelling. Wij hebben de stof echter geleverd zoals u 'm besteld heeft.
Uw bestelling is namelijk 5 maal 1 meter, in plaats van 1 maal 5 meter. Voor ons trouwens veel meer werk om 5 maal een meter te knippen ipv 1 maal 5 . Om de stof recht te knippen moeten wij nl telkens een draad trekken, dat verklaart gelijk de zgn. "rafels" aan de stof.
Bij een volgende bestelling dus een 5 invullen bij de benodigde hoeveelheid en niet 5 maal klikken op 1 meter. mvg Mark stofnodig

Score voor Stofnodig.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Verduisterende stof