2032 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

T.

Het online programma om de kaarten te ontwerpen is gemakkelijk en biedt veel mogelijkheden. Communicatie per mail is snel, helder en toegespitst op waar je bent in het proces met bijvoorbeeld uitnodigingen.

Communicatie van de standaardmails is relevant en goed getimed, ontwerpprogramma, mogelijkheden met kleuren enveloppen papiersoorten etc.

Helaas is onze kaart uiteindelijk zo zwaar dat er twee postzegels op moeten. Hierover hadden wij graag duidelijke informatie gezien op de site. Er komt namelijk in onze bruiloftsuitnodiging (en zo doen de meeste mensen dat) ook nog een papiertje van de ceremoniemeester. Daarmee komen we met donkergroene envelop en 15 x 15 parelmoer papier dubbele kaart plus dus een normaal a4tje (5 gram) nét boven de 20 gram. Namelijk 23 gram. Postzegels zijn 0,87 euro p stuk sinds januari en dus echt wel iets om rekening mee te houden. Al is het maar als tip in de omschrijving, of anders dat jullie papier gaan verkopen, wat een ceremoniemeester er in een mooie kleur bij kan gebruiken, waarbij jullie erop letten dat kaart plus envelop plus papiertje 20 gram zijn samen, of een waarschuwing in beeld komt als je keuze je boven 20 gram brengt. Misschien dat een andere envelop of een andere papierkeuze je dan 100 euro aan postzegels kan schelen! Met een proefdruk zie je dan altijd nog of het je bevalt op die manier of dat je toch bereid bent meer geld uit te geven. Maar dan is het wel transparant. Tenslotte nog: wij hadden de ivory gold en de parelmoer besteld, maar uiteindelijk wisten we niet meer welke welke was. Het zou dus fijn zijn als op een 'als proefdruk' bestelde kaart zou zijn aangegeven welke soort het was. Ook als je ze domweg naast elkaar op tafel had gelegd zou je dan nog weten waar je er zometeen 100 van zou gaan bestellen(a).

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Bestelde product(en):