2030 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

Wij bestelden hier onze save the date/evening kaarten. Ik plaatste 2 bestellingen en kreeg vervolgens alleen de save the evening kaarten (dus 31 kaarten teveel). Ik belde hierover en kon alleen 50% korting krijgen op de volgende bestelling. Ik zou mijn geld niet terug krijgen en ze zouden zeker niet gratis de goede kaarten opsturen. Ze kon immers niet zien waar het was fout gegaan. Dan zou ik dus 75 euro hebben weggegooid! Mijn vriend belde daarna nogmaals en toen was het ineens geregeld. Degene die ik sprak had ondertussen een mail gestuurd om excuus te maken. We kregen nu de goede kaarten, maar er zaten op een aantal kaarten nu rode inkt vegen op de foto van de kaart... Na nogmaals bellen stuurde ze ons zonder problemen de juiste kaarten op die er goed uitzagen.
Het ligt er maar net aan wie je aan de telefoon krijgt. De laatste dame die ik sprak begreep beter dat een tevreden klant voor 10 telt. Daar kon de eerste die ik sprak nog wat van leren.
Eerlijk is eerlijk de kaarten waren uiteindelijk wel mooi! Het programma is redelijk eenvoudig te gebruiken. Maar na zoveel gedoe gaan wij onze trouwkaarten hier niet bestellen.

Klantenservice! Een tevreden klant telt voor 10. Als je het even niet weet of twijfelt over een vraag, bel je beter later terug dan een reactie te geven zoals hierboven vermeld. Een eerste indruk maakt of breekt het en blijft hangen wat je daarna ook doet.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor je duidelijke feedback. We hebben zeker een fout gemaakt en geprobeerd deze te herstellen. Daarna nog kaarten met vlekjes....het kon niet slechter. Zeker geen schoonheidsprijs! Fijn dat de kaarten wel mooi waren. Ik wens jullie veel plezier bij het voorbereiden van de bruiloft en een prachtige trouwdag toe! Hartelijke groet, Jo-Anne

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Bestelde product(en):