2032 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

We hebben onze trouwkaarten bij dit bedrijf gemaakt en besteld en zijn daar tevreden over.

Ruime keuze uit trouwkaarten en erg leuk dat je nog veel aan de kaart kunt aanpassen. De voorbeelden helpen ook goed bij het schrijven van de tekst. Bovendien bevat de website nog aparte pagina's vol met tips (bijv. of je 'kasteel' wel of niet met hoofdletter schrijft); erg handig! Ook fijn is dat je bij de proefdruk kleine kaartjes kunt krijgen met papiersoorten en envelopkleuren; dit hielp ons echt in het kiezen van de best passende opties. Bovendien werd de proefdruk snel geleverd. Over het algemeen is onze ervaring met deze website positief.

De software kan beter, zoals tekst bold maken (dit konden wij niet vinden) en makkelijker tekst over pagina's heen kunnen verplaatsen (lukte niet, dus moest opnieuw beginnen). Bovendien lijken er fouten in te zitten: ik sloeg een kaartje bestemd voor de daggasten onder een aparte naam op en onder die naam kwam gewoon het bestand van de uitnodiging te staan; de kaart voor de daggasten was verdwenen...
Ook was mij niet duidelijk hoe ik in de software voor de daggasten een kleiner kaartje kon maken met een even groot lettertype. Je kiest immers pas in het bestelproces voor de maat van de kaart; dit kan nog niet in de software. Daardoor verwacht ik dat een bepaalde lettergrootte op 15x15 groter zal zijn dan op 13x13 of 11x11 (omdat de kaart in zijn geheel verkleind wordt, neem ik aan). Indien dit het geval is, is het met de huidige software niet goed mogelijk een kleiner kaartje voor de daggasten met dezelfde lettergrootte te maken. Doordat dit allemaal niet duidelijk was, heb ik uiteindelijk geen aparte kaart voor de daggasten besteld.

Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Bestelde product(en):