Sven van Asten

Goeie Stickers
Slechte website, uploaden van bestanden werkt niet goed.
Vervolgens gebeld tijdens kantoor uren met de melding dat jullie niet aanwezig zijn, wegens vakantie meen ik te herinneren.

Reactie Sticker.nl:

In augustus waren we inderdaad een paar weken gesloten vanwege vakantie. Dit hebben we duidelijk op de website vermeld. In dat bericht hebben we ook aangegeven dat we telefonisch niet bereikbaar waren. Op vrijdag 25 augustus is deze bestelling geplaatst. Diezelfde dag heeft deze klant een mail gestuurd dat het uploaden niet werkte. Op maandag 28 augustus heeft een collega daarop gereageerd. Op die e-mail is geen reactie meer gekomen van de klant. Wat er precies is misgegaan tijdens het uploaden, weten we niet. Maar blijkbaar was het een tijdelijk probleem, want uit ons systeem blijkt dat het de klant toch is gelukt om op vrijdag de 25e de bestanden te uploaden.
Soms komt het voor dat het uploaden van een bestand niet lukt, omdat het niet voldoet aan de aanleverspecificaties. Deze kun je hier vinden: https://www.sticker.nl/klantenservice/aanleverspecificaties. Heb je toch nog problemen? Neem dan contact met ons op.

Score voor Sticker.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee