Sterkado

carla van der vlies

Op 21 mei een bestelling gedaan, zou 22 mei gebracht worden, dus netjes thuis gewacht, niets ontvangen. gebeld naar sterkado dit was al gesloten. 25 mei toch maar eens gebeld, ik ben tenslotte mijn 4500 punten en mijn bestelling kwijt. sterkado kon niets voor mij doen en vroeg of ik zelf even met dhl wilde bellen, dit kostte mij nog eens 1 euro extra buiten het normale tarief. dhl verwees mij weer naar sterkado. dus ik weer sterkado bellen, hun advies was hou u mail in de gaten tussen nu en 3,4,5 dagen is u pakket er vast wel. alles bij elkaar 6 telefoongesprekken en 1 mail van mijn kant is er eindelijk op vrijdag 4 juni het pakket bezorgd dus 14 dagen later. er is geen enkel initiatief of een excuus van sterkado uitgegaan. dus u begrijpt sterkado krijgt van mij geen ster. er kan altijd iets fout gaan hiervan ben ik mij bewust. maar wat service had ik toch wel verwacht en op prijs gesteld.

Reactie Sterkado:

Beste Carla,
Wat vervelend te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Wij gaan dit intern bespreken met betrokkenen, zodat dit niet nogmaals gebeurt.
Wij willen u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden.
STERKADO

Score voor Sterkado.nl: 0.5/5