Sterkado

crla van der vlies

Leuk dat u ervan uit gaat dat mijn bestelde producten zijn aan gekomen, NIET DUS. na herhaaldelijk bellen met sterkado en dhl is mij verteld dat ik mijn mail in de gaten moet houden. dit doe ik dus, maar nog steeds geen bericht dat mijn producten onderweg zijn of wanneer het komt helemaal niets. geen sterkado een ook geen 4500 punten meer op mijn kaart. u begrijpt dat sterkado geen sterren van mij krijgt. de bezorging zou op 22 mei zijn thuis gewacht niets. toen ik op dinsdag naar sterkado belde van hoe en wat moest ik bij dhl zijn werd mij verteld naar dhl gebeld ook hiervoor nog eens 1 euro extra moeten betalen voor het gesprek en u begrijpt het al ik moest bij sterkado zijn weer terug gebeld en ik moest nog even afwachten want zij konden niets zien. gisteren maar weer eens terug gebeld en het kon nog wel een dag of 3, 4, 5 duren. dus ik ben niet tevreden. heb dit ook netjes gezegd en gevraagd waarom ik actie moet ondernemen en waarom sterkado dit niet voor mij doet.

Reactie Sterkado:

Beste mevrouw,
Vervelend om te horen hoe een en ander verlopen is. Dit is niet zoals het hoort, waarvoor onze excuses. Wij zullen dit intern nader bespreken en ons contactpersoon bij DHL benaderen, zodat het niet nogmaals gebeurt.
Mocht er eind deze week nog geen bestelling zijn ontvangen, adviseren wij om toch nogmaals onze Klantenservice te benaderen.
In ieder geval alvast veel plezier met het bestelde geschenk.
STERKADO

Score voor Sterkado.nl: 0.5/5