Sterhout

Louis

De website is informatief, daardoor makkelijk te bedienen. Bestellen is eenvoudig.
Er wordt snel geleverd. E.e.a zoals beloofd.
Het product zelf (in mijn geval houtsnippers) valt tegen. Te veel gruis, geen mooie schilfers en veel takjes etc.

Website en levering

Reactie Sterhout:

We bieden verschillende soorten gesorteerde houtsnippers aan, elk met hun eigen kenmerken. In de essen snippers die u hebt besteld zitten inderdaad wat takken en gruis. Dit staat ook bij het artikel vermeld. Misschien hebt u de snippers vergeleken met de premium+ houtsnippers die u vorig jaar hebt besteld? De premium+ houtsnippers zijn de mooiste soort die wij aanbieden. Het verschil zit hem in de grote stammen waar de premium+ snippers van worden gemaakt. Ook worden deze snippers gezeefd. De essen snippers worden niet gezeefd en deze kunnen ook van takken worden gemaakt.
Ook het seizoen is van invloed op het uiterlijk van de snippers. Mocht u in de toekomst overwegen om nog eens houtsnippers te bestellen dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We kunnen op dat moment advies geven over de kwaliteit van de houtsnippers en welke soort er het mooiste uit ziet.
Sterhout

Score voor Sterhout: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: