Sterhout

Snelle levering van de houtsnippers. Jammer dat de 2 bigbags gestapeld geleverd werden. De vervoerder kreeg ze niet van de laadklep op de grond gezet.
De pallet met de 2 bigbags zijn ter plekke van de laadklep gekiept en de inhoud daarmee deels op de grond. Niet echt ideaal...

Snelle levering. Houtsnippers prima.

Reactie Sterhout:

Wat jammer dat de levering niet helemaal is verlopen zoals verwacht. De big bags worden op elkaar gezet omdat dit aanzienlijk voordeliger is in de kosten voor het transport. Door de zakken op deze manier aan te bieden, kunnen we 2 kuub houtsnippers goedkoper aanbieden dan wanneer ze op twee pallets worden gezet.
Normaal gesproken gaat dit prima met de laadklep en is het geen probleem om de pallet op de grond te krijgen. We hebben van de transporteur niet vernomen dat de levering een probleem was. De chauffeur had eigenlijk de pallet weer mee terug moeten nemen, dan hadden we in overleg een nieuwe kunnen aanbieden.
We vinden het jammer de levering niet vlekkeloos is verlopen, onze excuses daarvoor. We hopen dat u desondanks toch veel plezier hebt van de houtsnippers.
Sterhout

Score voor Sterhout: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: