Sterhout

Cor

1m3 gemengd hout.
Snelle en correcte communicatie en levering.

Het geleverde was alleen niet volgens verwachting, die gewekt werd op de website.
Stukken niet van één lengte, veel stukken erg kort.
Tussen de blokken was de ruimte opgevuld met "afvalstukken", die alleen te gebruiken zijn als aanmaakhoutjes.
Variatie in houtsoort is voor ongeoefend oog slecht te onderscheiden.

Snelle en correcte levering

Reactie Sterhout:

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent, maar zijn van mening dat de beoordeling niet helemaal overeenkomt met het geleverde product. Op de foto's die we hebben ontvangen is een keurig, goed gevuld krat te zien, met weinig kleine stukken en variatie in houtsoorten.
De lengte van de blokken is zoals vermeld bij het artikel, tussen de 26 en 28 cm. We vinden het belangrijk dat het krat goed is gevuld, daarom worden eventuele lege ruimtes opgevuld met kleinere en korte stukken hout. We horen regelmatig van klanten dat dit wordt gewaardeerd, omdat de kist zo goed gevuld is en het niet nodig is om extra aanmaakhout te kopen. Natuurlijk kan het voorkomen dat er een korter blok in zit.
Over de variatie van de stookmix is geen twijfel. Op de foto die we hebben ontvangen is met het geoefende oog met zekerheid eik, iep, es en linde te onderscheiden.

Score voor Sterhout: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: