StemPunt

R. van Veen

Altijd goed om mee te kunnen "spreken".
En als je geen tijd hebt, of een onderwerp aangeboden krijgt waar je niets mee hebt, kun je zonder problemen niet meedoen.

Hi,
Dankjewel voor de leuke en positieve beoordeling. We hopen dat je lang deel blijft van ons panel!

huisvrouw

Redelijk goede ervaring

Hub Michon

Dit is mijn eerste keer dat ik op stempunt een enquete invul. Het invullen valt mee is niet te moeilijk en het gaat om de keuzes die je van te voren aanmaakt.

Het is leuk om in te vullen

Hi,
Dank voor de vijf-sterren beoordeling! We waarderen je deelname aan StemPunt zeer.

Justin Dekker

Een fijne website voor het invullen van enquetes! Je krijgt netjes een cadeaubon als je genoeg punten hebt verdiend. Je kunt zelf je gegevens en interesses invullen en op basis daarvan krijg je... Een fijne website voor het invullen van enquetes! Je krijgt netjes een cadeaubon als je genoeg punten hebt verdiend. Je kunt zelf je gegevens en interesses invullen en op basis daarvan krijg je interessante enquetes!

Hi Justin,
Dank voor de positieve en leuke review. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Daan

Ik krijg geen vragenlijsten helaas dus sparen schiet niet op zo.

Hi Daan,
Dank voor je eerlijke review! Heb je al contact opgenomen met onze helpdesk? Zij helpen je graag wanneer je tegen een probleem aanloopt binnen StemPunt.
Anne - het...
Hi Daan,

Henk

Leuk om te doen en de verdiende punten kun je ook nog eens omzetten in bonnen van verschillende winkels

Hi Henk,
Dankjewel voor de leuke en positieve beoordeling. Dat waarderen we enorm!

Lindenberg

Prima ervaring