Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Robbin

Ik had een bed besteld bij jullie, deze kwam helaas later binnen dan afgesproken. had een dag van te voren te horen gekregen dat hij nog niet klaar was van de leverancier. daarna gebeld met jullie, maar het was nog niet bekend bij jullie. maar dat is goed afgehandeld en heb hem netjes een weekje later gekregen.

Ik had het bed besteld maar 2 dagen nadat ik hem besteld en betaald had. Zag ik op de site dat er net een actie was gekomen dat de bezorging gratis was. Hier ben ik achteraan gegaan in de hoop dat ik het geld teruggestort zou krijgen van de bezorging. Dit bedrag kreeg ik netjes terug gestort, hier ben ik zeer tevreden over en vind dat heel netjes.

De communicatie tussen de site, werkplaats en de leverancier beter. Omdat ze het niet van elkaar wisten, maar dat is wel goed opgelost. Hartelijk dank voor de hulp en vriendelijke groeten Robbin.

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Beste Robbin,
Bedankt voor je uitgebreide review. We zijn vooral blij dat we jouw bestelling naar tevredenheid hebben afgerond.
De communicatie tussen de klantenservice, werkplaats en transporteur is soms een beetje hectisch met deze korte levertijden. We hebben inmiddels weer een aantal punten gevonden waarop we dit verder kunnen verbeteren.
Veel plezier gewenst met jouw bestelling,
Mvg Bert
SteigerhoutenMeubelshop.nl

Score voor SteigerhoutenMeubelshop.nl: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Wat heb je gekocht?: steigerhouten bed.