Onbetrouwbaar! Maanden van te voren een marmeren tegels besteld, betaald en een leverdatum afgesproken. Een week van te voren bel ik er achteraan en bleken er geen tegels te zijn. Een raar verhaal over regen in Italië. Als dat al waar zou zijn, lijkt het me toch iets om direct aan te geven. De tegelzetter moeten afzeggen en vervolgens een maand op een betonnen vloer gewoond. Waardeloos.

communicatie en afspraken maken

Reactie STEENgoedzo:

STEENgoedzo vindt het héél belangrijk dat klanten tevreden zijn. Wij doen onze uiterste best om dit te realiseren. Helaas is dit niet gelukt bij mijnheer M. die zijn review pas in augustus 2018 anoniem heeft geschreven. In februari 2018 liep er een bestelling van Carrara Marmer in 60x60x1,5 cm bij onze producent in Italië. Door de uitzonderlijk slechte weersomstandigheden afgelopen winter in de groeve met veel regen, sneeuw en vorst is de levertijd voor deze opdracht helaas weken uitgelopen. Ook wij werden over de vertraging op het laatste moment geïnformeerd. We hebben na overleg met deze klant onmiddellijk het betaalde bedrag terug over gemaakt en de wens uitgesproken dat mijnheer snel een alternatief bij een andere leverancier zou gaan vinden. We betreuren de hele gang van zaken uiteraard en zullen nog méér ons inzetten om een dergelijke situatie te voorkomen. Team STEENgoedzo.

Score voor STEENgoedzo: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: marmeren tegels