de lange

Dit is evies tegen gevallen de 1e monteur was weg toen hadden we geen warm water en geen verwarming dus gebeld 2 e monteur stond gelukkig snel voor de deur toen bleek dat er een aantal dingen niet goed waren de 1 e monteur was een paar dingen vergeten het gas te ontluchten en er was een gas lek als ik niet gebeld had weet ik niet of ik hier nog had gezeten en of mijn huis er nog was

Gebruikt u de slimme meter actief (bijvoorbeeld door er een energieverbruiksmanager aan te koppelen)?

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen mevrouw de Lange, Hartelijk dank voor het invullen van het klant feedback portaal!
Mijn oprechte excuses voor het feit dat de eerste monteur deze fouten heeft gemaakt! Onwijs goed dat je meteen contact hebt opgenomen met ons, het had inderdaad heel anders af kunnen lopen...
Wij nemen deze feedback zeker mee, fouten maken is menselijk, echter moeten onze monteurs wel scherp blijven. Veiligheid van onze klanten staat heel hoog!
Ik wil je nogmaals danken voor de feedback en een mooie dag toewensen. Groeten, Julia

Score voor Slimme Meter van Stedin: 1/5
Zou u het plaatsen van de slimme meter aanbevelen? Nee
Geslacht: Vrouw