Ralph Kleingeld / RAES Media

Met het Startersloket ben ik het traject naar zelfstandig ondernemer ingegaan. Wat mij direct opviel, was dat er goed naar mij geluisterd werd en gereageerd werd op wat ik zei. Deze 'oog en oor' voor mijn persoonlijke situatie heb ik zeer gewaardeerd. Ook het uitdagen om zelf na te denken over dingen die je wilt gaan doen en hoe je ze gaat doen. Niet voorkauwen, maar uitdagen zelf op zoek te gaan naar antwoorden naar aanleiding van tips en voorbeelden. Als ondernemer moet je immers zelfstandig zijn. Verder een inhoudelijk goed traject met de mogelijkheid om op specifieke punten verder in te zoomen. Het klankborden in de één-op-één sessies is bijzonder prettig. Hier kon - buiten de groep - dieper ingegaan worden op mijn persoonlijke situatie.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Het traject van het Startersloket leverde mij een structurele aanloop naar het ondernemerschap, waarin alle noodzakelijke aspecten de revue passeerden.

Score voor Startersloket: 4.5/5
Zou je het Startersloket aanbevelen? Ja