Lilian

Het eten en drinken was erg goed! De bediening was erg gastvrij en vriendelijk! De aankleding en sfeer waren ook erg leuk en fijn. Een paar minpuntjes waren de akoestiek. Er was veel rumoer/ruis, waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan. Daarnaast vond ik een pretzel voor €5 wat aan de hoge kant en door de drukte moesten we vaak zelf iemand van de bediening aanspreken voor een nieuwe bestelling van drinken. Hier had de locatie meer uit kunnen halen. Tenslotte kregen we voor het eten al de vraag hoe laat we weg dachten te gaan ivm een reservering voor een borrel een paar uur later. Dat voelde voor ons alsof we niet lekker konden gaan tafelen, maar snel je eten op moest eten zodat een volgende gebruik kon maken van de tafel. Dat voelt niet echt relaxed.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Lilian, bedankt voor het schrijven van deze recensie! Erg jammer om te horen dat jouw ervaring bij ons niet helemaal was zoals het had moeten zijn. Het was nooit onze bedoeling geweest om jullie op te haasten. Wij hadden het op een andere manier moeten brengen en desnoods een andere tafel voor jullie regelen zodat jullie lekker relaxed konden dineren. Onze excuses hiervoor. Verder ben ik blij om te horen dat jullie lekker hebben gegeten en hebben genoten van de bediening. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Score voor STAN&CO Arnhem: 4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Vrouw