Zeer bedenkelijke service kent de staf van Stan & Co te Arnhem. Soep wordt geserveerd met een wel heel bijzonder ingredient, te weten: een haar van één van de keukenmedewerkers. Tafelgenote wier soep dit betrof geeft dit vriendelijk aan. Er wordt pas na 10 min voorzien in een nieuw bord soep. Elk zichzelf respecterende horeca medewerker begrijpt dat een dergelijk voorval niet bevorderlijk is voor de eetlust. Mevrouw kan door dit voorval bovendien niet op hetzelfde moment als haar tafelgenoten tafelen. Ik vraag vervolgens aan de bediening of dit voorval op de rekening gecompenseerd kan worden. Er wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is. De nieuwe soep was volgens de leidinggevende al voldoende compensatie. Door dit gebeuren sterk de indruk bekomen dat de servicegerichte vakken van de horeca opleiding niet met vlag en wimpel zijn behaald door de desbetreffende leidinggevende. Jammer dat de klant van dit soort onsmakelijke onkunde de dupe wordt. Verontwaardigende gang van zaken.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hallo,
Ten eerste wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. We lezen en bespreken deze allemaal met ons team zodat we er lering uit kunnen trekken en elke dag een stukje beter worden.
Helaas heeft u niet de ervaring gehad die u van ons zou mogen verwachten. Wij vinden het erg spijtig dat dit voorval heeft kunnen gebeuren. Daarvoor onze excuses. Wij zullen dit meenemen in het team en wij gaan ons uiterste best doen om dit te voorkomen in de toekomst.
Ka-Wan

Score voor STAN&CO Arnhem: 2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw