Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Gordana

Op papier zag het er veelbelovend uit: een (Sint)brunch met kids entertainment en nanny. Er stonden op de site echter geen prijzen vermeld, noch voor volwassenen, noch voor kinderen. Ik heb via de site gereserveerd voor 2 volwassenen en 2 kinderen (2,5 en 5 jaar). Ik kreeg alleen een ontvangstbevestiging. Daar aangekomen kregen we pas de prijzen te horen en ook dat de drankjes niet inclusief waren. Op zich geen punt maar was handig om dit van tevoren te weten. Toen kwam het eten voor 4 personen. Mijn dochter van 2,5 jaar eet bijna niks (die van 5 ook niet echt) en heeft behalve pepernoten niks gegeten. Jammer van het eten en het geld. Ik had dan liever gewoon 1 gerecht besteld voor haar. Het eten vond ik ook niks bijzonders: soepje vooraf was lekker, maar die paar boterhammen met ham en kaas niet echt bijzonder. Ook het dessert viel een beetje tegen. Dan is die 22,50 plus 12euro voor kids wel aan de prijs, exclusief drinken... Dan de positieve dingen: mooie inrichting, ruim opgezet, de ambiance was leuk, goede vriendelijke bediening, concept is erg leuk dat er een nanny is en kids entertainment, daardoor ook erg kindvriendelijk. Weet niet of ik nog een keer hier zou brunchen.

Score voor STAN&CO Amsterdam: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 43