Reactiesnelheid indien er contact is geweest
Klantvriendelijkheid indien er contact is geweest

Mario

Slechte service

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw eerlijke mening!
We willen hier graag via deze weg nog even onze kant van het verhaal laten weten:
U hebt een bestelling geplaatst met twee artikelen waarvan er één niet voorradig was op dat moment. In de winkelwagen is dat duidelijk aangegeven. Aan het eind van de dag dat de bestelling verwerkt wordt, geven we u nog een status update hierover, waarin we aangeven dat we het missende product hebben besteld en geven we aan wanneer we de gehele bestelling versturen.
In principe versturen we bestellingen in zijn geheel, dit hebben we telefonisch ook aangegeven, aangezien we anders geld bij moeten leggen op de bestelling. Maar tijdens dit telefoongesprek hebben we ook aangegeven dat we een deellevering zullen versturen de volgende dag, aangezien ten tijde van het telefonisch contact dit niet meer mogelijk was omdat de pakketten van die dag al waren afgehaald door PostNL. Het is dus niet zo dat we hebben gezegd dat we dit niet doen.
Wat u zegt over extra betaling om de levering op een bepaalde tijd binnen te krijgen, is niet helemaal hoe het zit. U betaalt extra voor een avondlevering, dat is een extra service vanuit PostNL welke extra kosten met zich mee brengt, maar dit heeft niets te maken met de datum waarop de bestelling geleverd wordt.
Dat hierover een misverstand is ontstaan spijt ons ten zeerste, we gaan ons bestelproces nog eens goed doorlopen om te controleren of er ergens misverstanden kunnen ontstaan omtrent de aflevering en verschillende extra bezorgopties. Daarnaast willen we u onze excuses aanbieden voor de onduidelijkheid omtrent onze afhandeling van de bestelling.

Score voor Stagefreaks.nl: 0.5/5
Zou je Stage Freaks aanbevelen? Nee