SRM

1966 beoordelingen

Opleidingsmoment werd 2-3x verzet omdat er 'onvoldoende' aanmeldingen waren. Dit werd dan net aangekondigd nadat het inschrijven voor een nieuw STAP moment voorbij was. Switchen werd daardoor vrij moeilijk. Het systeem e-connect werkt overigens heel goed en overzichtelijk. Ik vond de training wel erg tegenvallen. Veel te langdradig, te veel theorie (die vrijwel 1 op 1 uit het boek was overgenomen). Te vaak iedereen zijn verhalen bespreken. Dit had makkelijk in 1 dag gekund. De tweede dag voelde echt als uitzitten en had ik liever anders besteed. Docent was vriendelijk en kundig. Wel twijfel ik of hij de stof eigen heeft gemaakt of echt in een Growthacking omgeving werkt... Blij dat ik de cursus niet zelf moest betalen. Voor mij geen SRM meer.

Reactie SRM:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
SRM

Score voor SRM: 2/5