SRM

1967 beoordelingen

Inge

Het A1 gedeelte was wel prima, wel erg theoretisch. Ik zou op zich wel graag wat meer praktijk opdrachten doen in de les. Voorbeeld: Een ondernemer heeft deze website, welke tips kun je hem geven om de conversie te verhogen. Of deze online winkelier heeft weinig bezoekers op zijn website hoe zou je dit kunnen verhogen.
Dit soort opdrachten zijn wat mij betreft wel waardevoller.

Het Nima A2 deed ik in een snel tempo (eigen keuze). Ik deed de e-learning variant en ik wilde graag ik april de opleiding afronden. Ik heb de eerste e-learning les gedaan, daarna ben ik aan mijn verslag gaan werken. Helaas kreeg ik als enige feedback op mijn verslag: "ik heb het met plezier gelezen, controleer of alle verplichte onderdelen erin staan' Dat was alles. Gelukkigben ik geslaagd met een 6,5, maar ik had echt wel wat meer feedback willen hebben, want na mijn mondeling examen kwam ik erachter dat er echt wel wat cruciale informatie ontbrak, die ik niet uit het lijstje met verplichte ondelen kon halen. Ik had heel graag gehad dat mijn docent me daar wat meer in had begeleid. Dat was nu niet het geval.

Score voor SRM: 3.5/5
Gevolgde training: