SRM

1966 beoordelingen

Natasha

Voorafgaand aan de training kreeg ik 3 keer bericht over een wijziging van trainer. Op mijn verzoek om ingedeeld te worden bij een trainer van mijn keuze kreeg ik geen reactie. Over de trainer bij wie ik werd ingedeeld was online nergens informatie te vinden over welke kennis en ervaring de trainer op het gebied van interne communicatie beschikte. Ik vond de informatievoorziening via e-connect zeer matig. Zo was het mij ontgaan dat er voorbereidingsopdrachten geplaatst waren.
Bij inloggen bleek dat de trainer niet/nauwelijks ervaring had met de online omgeving of daar gewoon geen aanleg voor heeft. Gezien zijn leeftijd misschien niet erg digivaardig. Samen met de matige online leeromgeving en de zeer slechte verbinding (beeld en geluid) was dat voor mij reden om na 1 uur mijn deelname te beëindigen. Dit was voor mij geen training om wat op te steken en energie op te doen. Ik heb een bericht gestuurd naar SRM met uitleg en het verzoek om de training op een ander moment in een live setting te volgen. Tot op heden heb ik hier reactie op gehad. Ik heb meerdere trainingen gevolgd bij SRM, waaronder de communicatie D-opleiding, maar zo’n slechte ervaring heb ik nooit eerder gehad.

Score voor SRM: 1/5
Gevolgde training: