SRM

1966 beoordelingen

Ik had meer verwacht van de opleiding, omdat ik in het begin van dit jaar al een keer lesdag 1 gevolgd heb. De kwaliteit van de docent en studenten was toen veel beter. Nu zat er een student in de klas, die het niveau naar beneden haalde. Ik vroeg me af, waarom deze student toegelaten is tot deze masterclass.

Op jullie site staat namelijk: De Executive Master Interne Communicatie is bedoeld voor adviseurs en managers die interne communicatie als werkveld hebben met een HR-, marketing- of communicatieachtergrond. Zij zijn (mede)verantwoordelijk voor het interne communicatiebeleid en zijn of worden in de gelegenheid (gesteld) om het geleerde in praktijk te brengen.

Reactie SRM:

Beste student,
Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je jouw feedback met ons deelt. Wat jammer om te horen dat de verwachtingen die je voorafgaand aan het onderwijs had niet volledig hebben aangesloten bij hetgeen je in de praktijk hebt ervaren. We komen hierover graag met je in contact. We bespreken graag je ervaring en feedback. Je hoort van ons!
SRM

Score voor SRM: 3/5