SRM

1967 beoordelingen

De opleiding is incongruent en komt zijn belofte niet na. De avondlessen zijn theoretisch terwijl beloofd was dat we praktisch aan de slag zouden gaan. De analyse en het plan van aanpak die je maakt voor je examen zijn praktisch, maar maak je in je eentje, na afloop van de theoretische lessen, soms bijna anderhalf jaar later, als de tools intussen zijn veranderd. Bij dit praktische stuk sta je er in je eentje voor en merk je dat je eigenlijk niet zoveel had aan die theoretische lessen. Kortom, je besteed veel tijd aan theorie. Je doet de praktijk alsnog alleen. De begeleiding tijdens het opstellen van de examenstukken is minimaal. De begeleider en de personen die examen afnemen zijn experts in een deelgebied van online marketing en hebben zelf niet de diepte op de breedte die van jou gevraagd wordt. Ik houd van opleidingen en heb er al heel wat gedaan, maar nee, dit is een opleiding die ik werkelijk aan niemand zou aanbevelen.

Reactie SRM:

Beste anonymous,
Dank je wel voor het achterlaten van jouw review. Wat jammer dat de opleiding op een aantal punten niet heeft aangesloten bij je verwachtingen. Goed dat je jouw feedback met ons deelt. Dat waarderen we zeer. Het leert ons waar we verder kunnen optimaliseren.
SRM

Score voor SRM: 0.5/5