SRM

1956 beoordelingen

Breda, Chris (C.W.F.) van

Ik geef een 7, omdat ik denk dat de opleiding me veel inzicht heeft gegeven in het communicatievak en in mezelf, maar overal net niet genoeg. Qua communicatie had ik graag wat meer lessen gehad die direct hierop aansloten. Die dieper ingingen op strategie (bijna het enige wat ik hiervan heb meegekregen is uit het boek van Michels), het presenteren van je strategie en het ZIJN van een senior communicatieadviseur. Dat laatste heeft de les van Karel Winkelaar met name goed behandeld, maar dit verdient meer aandacht. Daarnaast kunnen de lessen meer gefocust zijn, er waren er nu een paar die ik niet gemist zou hebben. Qua persoonlijke ontwikkeling had ik graag wat meer gespard met een docent van de opleiding, om te leren hoe het in de praktijk kan zijn om tegenover een directeur o.i.d. te zitten. Dit soort oefeningen vonden nu onderling plaats. Ook nuttig, maar toch anders. Ondanks deze punten kijk ik wel heel tevreden terug op de opleiding en is dit zeker van grote meerwaarde geweest voor mij. Hopelijk kunnen jullie met mijn kritiek uit de voeten.

Score voor SRM: 3.5/5
Gevolgde training: