Spiru

Marlies Gietema

Helaas niet zo goed. Ik heb begin deze week twee mooie zoutlampjes (netjes optijd overigens) binnengekregen. Echter past de fitting/lampenpit niet in de uitsparing van de zoutsteen. Ik probeer al 3 dagen telefonisch contact met ze te krijgen, maar ik krijg alleen het automatische bandje dat ze telefonisch bereikbaar zijn tussen 9:30-17:00, ik bel alleen maar tussen die tijden! Ik heb drie dagen geleden ook gelijk gemaild maar ik krijg geen reactie. Ik zou heel graag alleen een kleinere fitting ontvangen zodat in mijn lamp kan gebruiken. Ben momenteel uitgerekend van ons kindje en ik zou heel graag ‘s nachts bij dit mooie licht voeden!

Reactie Spiru:

Namasté Marlies,
Bedankt voor je review!
Wat jammer om te horen dat de fitting niet in je zoutlamp past, onze excuses hiervoor! Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Graag leggen we je onze werkwijze uit, alle binnenkomende berichten worden van oud naar nieuw verwerkt. Met andere woorden de klanten die het langste wachten ontvangen het eerste een reactie.
Zo krijgt iedereen tijdig bericht, binnen 5 werkdagen zoals aangegeven in onze automatische bevestiging. Wanneer er dringende kwesties, vragen of opmerkingen zijn, zijn wij telefonisch bereikbaar van 9.30-17.00 uur van maandag tot en met vrijdag. Het kan voorkomen dat wij verminderd telefonisch bereikbaar zijn, dit hebben we ook in onze automatische ontvangstbevestiging staan.
We hopen op je begrip!
Warme groet namens Spiru.

Score voor Spiru: 0.5/5