Spiru

S

Niet super goed. De steentjes zijn enorm klein. Het jumbo formaat is pas een 'normaal' formaat. Er was een product niet op voorraad en in plaats van dat ze informeren wat je wilt wordt het geannuleerd en de rest gelijk verzonden zodat je niks meer kunt wijzigen. Ik had express een set stenen bij elkaar gezocht dus dan had ik liever een soortgelijk product uitgezocht in plaats van een halve set hebben. Reactie van de klantenservice krijg je ook niet

Reactie Spiru:

Namasté S,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je review!
We raden onze klanten altijd aan om de gehele product informatie te lezen om zo teleurstellingen achteraf te voorkomen. Onder het kopje "Extra Informatie" vind je het formaat van een product terug. Indien een product niet het formaat heeft dan je zou mogen verwachten, hoort onze klantenservice dit graag! Ze kijken in dat geval graag mee naar een oplossing. Je mag op dit moment altijd binnen 3 werkdagen een reactie van hen verwachten.
Zoals aangegeven in het bericht dat je van ons hebt ontvangen is het helaas niet mogelijk om een product dat niet leverbaar is te vervangen voor een ander product naar keuze, dit laat ons systeem helaas niet toe. Daarnaast streven we ernaar om onze bestellingen zo snel mogelijk naar onze klanten te versturen, zodat deze snel van de aangeschafte producten kunnen genieten.
We hopen op je begrip.
Zenvolle groet namens Spiru!

Score voor Spiru: 2/5