Stef

Na enkele jaren terugkijken, erg positief. We hebben in totaal 10 speedcomforts in de woonkamer: 2 per radiator en 4 in de convectorput.
We hebben de temperatuur van de cv lager kunnen zetten en heb ook nog het maximaal vermogen iets teruggeregeld. Zonder de ventilatoren duurde het lang voordat het lekker warm was. Met de ventilatoren merk je echt dat de warmte verdeling sneller gaat, zeker vanuit de convectorput!
Eerlijk is eerlijk, zonder ventilatoren en 80 graden door de radiatoren is ook heerlijk. Maar met het oog op de portomonee en daarbij ook minder verbruik zijn de ventilatoren een welkome aanvulling.
Wanneer ik naar het gasverbruik kijk dan zijn we tussen de 150 en 250 m3 erop vooruit gegaan. Nu we de kozijnen hebben vervangen is het nog beter gegaan.

Tips: kijk vooraf even of je de kabels mooi kan verwerken. Dit met name voor de convectorput.
Twijfel niet de veel om dit wel of niet te kopen. Start desnoods met een kleine set en later deze uitbreiden. Besparing lijkt wellicht beperkt, maar merken maar al deze jaren dat ze al veel hebben opgeleverd en dat het comfortabel is.

Score voor SpeedComfort: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja