Reparatie
Helpdesk
Website
Sven (surface pro 4)

Geweldige logistieke ondersteuning (ophalen en verzenden van het apparaat wordt van begin tot eind voor je geregeld) en de website geeft steeds een heldere update over het reparatieproces. De snelheid is ook te prijzen: maandag verstuurd, woensdagavond mijn apparaat alweer terug. Heel goed!

Enig minpuntje is dat de reparatie een klein extraatje vroeg (nl. het opnieuw inplakken van een magneetje, dat door de barst in het scherm eruit was gevallen). Dat magneetje was bij de verzending op het kapotte scherm geplakt (met korte aanwijzing), maar is niet herplaatst, te merken aan dat er geen magnetische kracht meer op die plek zit. Achteraf las ik ergens dat zulke instructies beter via de mail kunnen worden gedaan.

Reactie Spark Electronics:

Bedankt voor uw reactie. We vermoeden dat er wat betreft het magneetje ergens iets bij uitpakken over het hoofd is gezien of in het pakket is blijven liggen want niemand hier weet daar iets van af. Advies is in ieder geval alles altijd bij het aanmelden van de reparatie te vermelden (of aan ons door te geven per email/telefoon), als het in het systeem had gestaan was het zeker door ons opgemerkt.

Score voor Spark Electronics: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Land Nederland (NL)
Geslacht: man