Spare Rib Express

Voor 4 personen spareribs besteld in Almere. €122 betaald. Was niet te eten, vlees was hard en taai kreeg het niet eens van het bot af. Eten weggegooid, en zeker geen klant meer.

Jordy Roeleveld

Je verwacht 100 kreeg 40.

Fuck you

Spare Rib Express Leeuwarden uitermate slecht ten eerste kreeg niet geleverd wat ik besteld had ik ging daar over klagen en werd later toch nog bezorgd toen het resterende geleverd werd vond ik nog... Spare Rib Express Leeuwarden uitermate slecht ten eerste kreeg niet geleverd wat ik besteld had ik ging daar over klagen en werd later toch nog bezorgd toen het resterende geleverd werd vond ik nog een haar tussen de spare Ribs toen ik wederom ging klagen over haar in mijn voedsel vond de persoon in kwestie dat hij goed bezig was geweest om m’n tekorten in mijn bestelling wel vlot had geregeld en daar was de kous mee af en als ik ooit het lef nog zou hebben om daar nog eens te bestellen mocht ik deze bij de volgende bestelling wel gratis extra aardappeltjes krijgen als ik nog maals deze ellende zou uitleggen bij de volgende bestelling echt geen enkel fatsoen daar te vinden een ontevreden klant

Multiservice R.K.Plat

Vandaag 2,5 uur zitten te wachten op het eten en 2x gebelt.., met 2 kleine kinderen. Ze mogen van mij die rotzooi zelf opvreten ik ben klant af !!

Margo de Lange

Goede aangegeven wachttijd en produkt in goede conditie afgeleverd.
Heerlijke qualiteit van het bestelde.
Prijs/qualiteit is prima

Stokbrood/kruidenboter spare rib 400 gr. en...
Goede aangegeven wachttijd en produkt in goede conditie afgeleverd.
Heerlijke qualiteit van het bestelde.
Prijs/qualiteit is prima

Stokbrood/kruidenboter spare rib 400 gr. en aardappelgratin.
Zeer tevreden

Nick

Het is best lekker alleen jammer dat je niet alles krijgt wat je besteld.zo zonde het is ook niet de eerste keer.beetje jammer

Lelie

Wij bestellen altijd bij spare rib expres alphen. Komen altijd netjes rond het afgesproken tijdstip en was vandaag zoals gewoonlijk weer heerlijk

Ot

Ben echt geschrokken van de prijs en wat je krijgt! Ronduit schandalig.

Runhaar

Smaak is super, maar de prijs voor zo'n klein beetje vlees vind ik veel te hoog