2078 beoordelingen

2078 Reviews

Frans Sijben

Genoten

Uw beoordeling:

Mooi en verzorgde sauna en een heel lekker gegeten mooi toch !!!

Mary

Hele fijne website

Uw beoordeling:

Op de website snel en makkelijk kaartjes geboekt voor de sauna. Met een lekkere korting als bonus.

Hubert

Boven verwachting

Uw beoordeling:

Onbekend met Spa online en met de gekozen plek om heen te gaan. Voor zowel Spa online en Wellness Gronou Epe en dikke pluim. Top alles boven verwachting. Vrouw wil nog een keer!

Annie

Sauna welness

Netjes geholpen gezien wachtwoord probleem. Snelle afhandeling via mail . Top

Marian

Bestelling tickets

Uw beoordeling:

Erg goeie service. Je hebt meteen je tickets in je mailbox. Ik heb al verschillende malen tickets besteld via SpaOnline en het bevalt me zeer goed

Mariëtte

Lekker rustig

Uw beoordeling:

Afgelopen week voor het eerst een dag naar de sauna geweest in Son en Breugel. Er waren die dag 4 opgietingen waarvan we er 3 hebben meegemaakt. Was prima. Ook was het geen mierennest maar lekker... Afgelopen week voor het eerst een dag naar de sauna geweest in Son en Breugel. Er waren die dag 4 opgietingen waarvan we er 3 hebben meegemaakt. Was prima. Ook was het geen mierennest maar lekker rustig zodat je plaats genoeg had. Fijne douches. Buiten zag het er gezellig uit.

Ger Groos

Al vele jaren een feest om met de klantenservice van SpaOnline te werken!

Uw beoordeling:

Sinds ik ben verhuisd van Nederland naar Ierland met mijn Ierse vrouw en onze beide kinderen, gebruik ik de vouchers van SpaOnline al vanaf 2008. Elke keer als ik in Nederland ben, ga ik zeker naar... Sinds ik ben verhuisd van Nederland naar Ierland met mijn Ierse vrouw en onze beide kinderen, gebruik ik de vouchers van SpaOnline al vanaf 2008. Elke keer als ik in Nederland ben, ga ik zeker naar de sauna en zo vaak mogelijk - eigenlijk bijna altijd ! - met de vouchers van SpaOnline. Als ik wel eens een speciaal verzoek heb, dan word ik altijd perfekt, vriendelijk en snel geholpen dus voor mij is deze organisatie helemaal prima want ze zijn uiterst snel, behulpzaam en betrouwbaar!

Christa de Leeuw

Naar tevredenheid

Uw beoordeling:

Sauna met duidelijke route en instructies Zeer plezierige crew en lekker eten en rust mogeljjkheden Ben alleen maar positief

m de bont

Spaonline goede aanbiedingen

Uw beoordeling:

Koop altijd een entree ticket voor de sauna bij spaonline Het is de enigste plek waar ik voor mijn sauna 15% korting kan krijgen Ben zeer tevreden met spaonline

J.C.M. de Waal

Leuk voordeel

Uw beoordeling:

Fijn om direct na gebruik van de vouchers weer een nieuwe aanbieding te krijgen via de mail. Ik maak dan meteen weer een nieuwe reservering met korting.