Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Strada

Op maandag 1 september 2020 bezocht ik voor het eerst weer na de uitbraak van het COVID-19-virus Spa Zuiver. Ik was er van tien uur tot drie uur. Mijn ervaring is heel positief. Door de corona-maatregelen was het veel rustiger dan anders, waardoor je als bezoeker veel meer rust en ruimte om je heen hebt dan anders. Kon het maar altijd zo blijven... Dit was sauna zoals sauna bedoeld is, niet zo massaal.

Positieve punten tijdens je bezoek

Rust en ruimte, leve de anderhalve meter-maatregel.

Verbeterpunten of suggesties

Op het loopgedeelte langs het Turks stoombad hield bijna niemand zich aan de aangegeven looprichting, namelijk op de terugweg onderlangs het zwembad. Ik heb geen personeel gezien dat een beetje een oogje in het zeil hield qua maatregelen. En het bestaat niet dat er in de Finse Sauna 17 mensen kunnen zitten, dat is echt onmogelijk. En heel erg jammer dat nu ook de woensdag een badkleding-dag is geworden, dat was de dag die voor mij het beste uitkomt voor saunabezoek. Ik snap niet waar die 'behoefte' vandaan komt. Teken van verregaande verpreutsing van onze samenleving? En het is ook gewoon onhygiënisch.

Score voor Spa Zuiver: 5/5
Beveel je Zuiver aan? Ja