Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Teunis Huis

Beste Spa Zuiver, wat is er bij jullie aan de hand. Zo kunnen mijn vrouw en ik Spa Zuiver helemaal niet. Gisteren waren wij om 17.00 uur bij jullie. Na ons omgekleed te hebben kwamen we bij de douches aan waar er verschillende het niet deden en er ook verschillende kapot zijn die alleen maar koud water geven. Doordat het NK Aufguss bij jullie werd gehouden werd er in andere sauna's ook de reguliere opgietingen gedaan waardoor er maar 3 sauna's te gebruiken waren. Op de ontspannings ruimte boven was er geen bediening waardoor je beneden in het restaurant je drankje moest bestellen en opdrinken wat niet echt "ontspannend" werkt vinden wij. Hadden kaartjes voor de "aufguss" van 21.00 uur maar die werd zo vol gestouwd dat je tegen elkaar aan zat wat ook niet echt ontspannend werkt, hierna waren wij er klaar mee en wilden naar huis maar het was zo druk bij de douche's omdat er maar enkele werkten dat we daar meer dan 10 a 15 minuten moesten wachten om gebruik van de douche's te maken. Jammer van onze avond en een deuk in het vertrouwen in Spa Zuiver. Gr. Helene en Teunis Huis.

Positieve punten tijdens je bezoek

Deze avond helaas niet.

Verbeterpunten of suggesties

Ja, bij een opgieting ervoor zorgen dat iedereen een beetje fatsoenlijk kan zitten en niet proberen om zoveel mogelijk mensen erin te krijgen. Misschien een maximaal aantal toelaten bijvoorbeeld.

Score voor Spa Zuiver: 2/5
Beveel je Zuiver aan? Ja