Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur
Basisschool St. Jan

De hele reis was prima, alleen het te laat komen van de bus was erg vervelend!

de bus stond op de verkeerde locatie, dit was erg vervelend omdat we met 2 kleutergroepen en ouders stonden te wachten. we hebben wel een half uur gewacht. Naar mijn weten heb ik de juiste locatie doorgegeven, wij reizen al meerdere jaren met jullie en dan vanaf een andere locatie. hier zal het mis zijn gegaan denk ik. Dit was erg vevelend en had ook sneller en adequater opgelost kunnen worden lijkt mij.

boekingsproces verloopt snel en makkelijk, er wordt meegedacht en vlot gehandeld. ook evt aanpassingen op een later tijdstip kunnen makkelijk worden gedaan.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat de reis verder goed is verlopen en wij danken u dan ook dat u weer voor South West Tours heeft gekozen. Wij excuseren ons van het feit dat de touringcar op een andere locatie geparkeerd stond. De touringcar stond ruim op tijd op de parkeerplek maar helaas niet de juiste.
Daarom ons welgemeend excuus en wij zullen uiteraard zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Wij hopen dat u in de toekomst weer van dienst mogen zijn.

Met vriendelijke groet, South West Tours.

Score voor South West Tours: 2.5/5
Zou u South West Tours aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw
Welke busreis heeft u ervaren?: