South West Tours

South West Tours Ook benieuwd naar feedback over de webshop South West Tours? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen South West Tours met 8.6/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.
Netheid van de bus
Onacceptabel (1/10)

Beoordeling

South West Tours 1 beoordeling
Zeer slecht (2/10)

Niet mee hoeven reizen. Alleen informatie ingewonnen op station. Althans geprobeerd maar de chauffeur vond duidelijk roken belangrijker dan vriendelijk reageren.

Klantvriendelijk personeel. Jullie rijden immiddels ook de lijn Zwolle kampen. Maar een van jullie buschauffeurs was ongelofelijk onbeschoft. Met een peuk in zijn mond, rook uitblazend naar mij toe kreeg ik de mededeling dat ik maar optijd had moeten komen om de vorige bus te halen. Ik was er om 16:48 en de Behoorde te vertrekken om 17:00

Reactie South West Tours:

Via email hebben wij contact met u opgenomen om uit te zoeken welke chauffeur dit is geweest. Dit past nl totaal niet bij onze visie op klantvriendelijkheid en gastheerschap en we gaan hier graag met deze chauffeur op korte termijn over in gesprek.

Score voor South West Tours: 1/5
Zou u South West Tours aanbevelen?Nee
Geslacht:vrouw

Niet mee hoeven reizen. alleen informatie ingewonnen op station. althans geprobeerd maar de chauffeur vond duidelijk roken belangrijker dan vriendelijk reageren.

Bedrijfsinformatie

South West Tours is een Keurmerk Touringcarbedrijf met standplaatsen in Dalfsen, Zwolle en Amsterdam. South West Tours werkt dagelijks met een groot team enthousiaste medewerkers om van uw touringcarreis een succes te maken!
Adres
De Singel 29