South West Tours

South West Tours Ook benieuwd naar feedback over de webshop South West Tours? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen South West Tours met 8.6/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.
Netheid van de bus
Boekingsproces
Voldoende (6/10)
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Beoordeling

South West Tours 1 beoordeling
Het Hogeland College
Het Hogeland College

Wij hadden een reis naar Parijs geboekt bij een reisbureau en kregen een bus van SW Tours. Didier onze chauffeur was niet alleen een prima chauffeur maar ook een zeer goede gastheer. De komende reizen zullen we zeker proberen rechtstreeks te boeken bij SW Tours
Derk Smedes

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review. Bij al onze ritten proberen we steeds onze uiterste best te doen en het is fijn te horen als dit lukt en gewaardeerd wordt.
Team South West Tours

Score voor South West Tours: 5/5
Zou u South West Tours aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Wij hadden een reis naar parijs geboekt bij een reisbureau en kregen een bus van sw tours. didier onze chauffeur was niet alleen een prima chauffeur maar ook een zeer goede gastheer. de komende reizen zullen we zeker proberen rechtstreeks te boeken bij sw tours.
derk smedes.

Bedrijfsinformatie

South West Tours is een Keurmerk Touringcarbedrijf met standplaatsen in Dalfsen, Zwolle en Amsterdam. South West Tours werkt dagelijks met een groot team enthousiaste medewerkers om van uw touringcarreis een succes te maken!
Adres
De Singel 29