Corvita Consultancy Hilversum

Initieel goed, bij problemen zeer slecht:
Sreens laten inmeten voor onze overkapping, keurig komen opmeten, prettig contact, op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd.
Bij sluiten van de screens blijken ze echter ruim 4,5 cm boven de grond te stoppen. Contact met de klantenservice opgenomen die aangeven dat deze wel zullen uitzakken. Even geduld. Na meer dan drie maanden wachten geen millimeter verder uitgezakt en nog steeds 4,5 cm boven de grond. Nu geeft de klantenservice aan dat we op eigen kosten dit kunnen laten verlengen a 400 Euro terwijl de screens met inmeetservice al 2800 Euro hebben gekost.
Na meerdere vriendelijke verzoeken onzerzijds blijven ze erbij dat er goed is ingemeten.
Had graag een foto toegevoegd om de vreemde eindsituatie te laten zien. Mooi screen, slechte afwerking en klantenservice

Levering binnen afgeproken tijd

Reactie Solano Wonen:

Bedankt voor het achterlaten van uw review.
Wij vinden het zeer vervelend dat onze afwerking en klachtenservice niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Omdat u gebruik heeft gemaakt van onze inmeet- en montageservice worden de screens geplaatst (uiteraard in overleg met u) volgens onze richtlijnen. Hoewel wij vinden dat de screens correct en netjes zijn geplaatst, hebben wij u meerdere oplossingen aangeboden. Indien u alsnog hiervan gebruik wilt van maken dan kunt u contact met ons opnemen.

Score voor Solano Wonen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee