Teleurgestelde examen deelnemer

Weinig parkeerruimte, slechte examenruimte, slechte examenopstelling (met 2 aan 1 tafel tegenover elkaar). slechte instructie vooraf omtrent procedure geen tas en telefoon mee in de ruimte. Geen... Weinig parkeerruimte, slechte examenruimte, slechte examenopstelling (met 2 aan 1 tafel tegenover elkaar). slechte instructie vooraf omtrent procedure geen tas en telefoon mee in de ruimte. Geen lockers voor tas of telefoon (leg maar in de gang neer?). Slechte controle van examen middelen (laptop weigerde op het eind).

Het lijkt erop dat het doel niet het overbrengen van kennis is, maar om de kandidaten zo vlug als mogelijk te laten slagen.

Harm

Zeer leuke en praktische dag! Instructeur heeft veel kennis en legt de verschillende situaties goed uit!

Marten lap

Leerzaam, ik zou het zeker aanbevelen bij buurtgenoten en familie en vrienden

Alex Twijnstra

Goede instructeur en mooie leerzame cursus

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve reactie, Alex!
We zijn verheugd dat je de instructeur en cursus van ARBO Centrum waardevol vond.
We hopen dat de kennis die je hebt opgedaan tijdens de cursus je...
Bedankt voor je positieve reactie, Alex!
We hopen dat de kennis die je hebt opgedaan tijdens de cursus je zal helpen in je professionele ontwikkeling.
Met veilige groet,
Melissa